Известие

Collapse
No announcement yet.

проблем при джанти

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • проблем при джанти

    Колеги, на една 156 ца вече за втори път се разхлабват болтове напредните джанти. Изключена е външна намеса. Някой да сподели подобен опит, ако има такъв... На мен лично ми се струва невъзможно това, но вярвам на собственика.

  • #2
    Първоначално публикувано от georgi_pg Покажи съобщение
    Колеги, на една 156 ца вече за втори път се разхлабват болтове напредните джанти. Изключена е външна намеса. Някой да сподели подобен опит, ако има такъв... На мен лично ми се струва невъзможно това, но вярвам на собственика.
    Ако не са затегнати хубаво - развиват се. Иначе няма шанс без външна намеса
    Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
    156 1.8TS 16V (01.2001)
    147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
    0879369082

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от georgi_pg Покажи съобщение
      Колеги, на една 156 ца вече за втори път се разхлабват болтове напредните джанти. Изключена е външна намеса. Някой да сподели подобен опит, ако има такъв... На мен лично ми се струва невъзможно това, но вярвам на собственика.
      В такъв случай,проверете конусите на болтовете и особено на джантите.....малко вероятно да е от това ,но просто друга причина не се сещам....
      ...един единствен път така ми се разхлаби"от само себе си" колело,но определено вината я хвърлям на мене си,а не на инерционни сили и тем подобни...
      156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
      147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
      159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

      Comment


      • #4
        джанти

        Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
        В такъв случай,проверете конусите на болтовете и особено на джантите.....малко вероятно да е от това ,но просто друга причина не се сещам....
        ...един единствен път така ми се разхлаби"от само себе си" колело,но определено вината я хвърлям на мене си,а не на инерционни сили и тем подобни...
        джантите са монтирани от гумаджия срещу затвора в монтана, би трябвало да е забелязал нещо...все пак ще ги огледаме, мерси за съвета.

        ---------- Post added at 22:22 ---------- Previous post was at 22:21 ----------

        Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
        Ако не са затегнати хубаво - развиват се. Иначе няма шанс без външна намеса
        Затягани са яко, на ръка, но въпреки това проблема се получи два пъти...

        Comment


        • #5
          ,,нали всеки гледа да ти вземе парите....така,че проверете си нещата по обстойно...
          156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
          147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
          159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от georgi_pg Покажи съобщение
            джантите са монтирани от гумаджия срещу затвора в монтана, би трябвало да е забелязал нещо...все пак ще ги огледаме, мерси за съвета.

            ---------- Post added at 22:22 ---------- Previous post was at 22:21 ----------


            Затягани са яко, на ръка, но въпреки това проблема се получи два пъти...
            Значи болтовете не са тези, които трябва да са
            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
            156 1.8TS 16V (01.2001)
            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
            0879369082

            Comment


            • #7
              Джантите какви са.Ако не са оригинални е възможно междуцентровото разстояние на болтовете да не отговаря.Макар че вече 20 години карам на Жигулито джанти от BMW които са 4х100, а оригиналните са 4х98 и не съм имал проблеми.Виж дали леглото на някой от болтовете не е спукано, тогава болта привидно стяга но с течение на времето се разхлабва, джантата почва да "бие" едвеа забелижимо и тръгват и другите.Може конуса на болтовете да не отговаря на конуса на отвора/един приятел имаше такъв проблем, след като му бяха правили болтове с конус "на око"/.Ако конуса е по-остър, може да стегне в началото на резбата на главината, като така джантата не е добре стегната и при тръгване се получава едно приплъзване - малко, но достатъчно да почне да ги развива с течение на времето.Също така като се сложи джантат на главината провери дали ляга добре на лицето на главината,като я притиснеш към нея - ако има някакво клатене/провери я в няколко посоки/ виж дали няма някаква неравност на лицето на джантата и на главината която да я повдига, което води до някакво напрежение при стягане.Не се сещам за друго.
              По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
              конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
              Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
              Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

              Comment


              • #8
                Има вероятност някой тъп гумаджия да е пре..ал резбите на главините
                AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                  Джантите какви са.Ако не са оригинални е възможно междуцентровото разстояние на болтовете да не отговаря.Макар че вече 20 години карам на Жигулито джанти от BMW които са 4х100, а оригиналните са 4х98 и не съм имал проблеми.Виж дали леглото на някой от болтовете не е спукано, тогава болта привидно стяга но с течение на времето се разхлабва, джантата почва да "бие" едвеа забелижимо и тръгват и другите.Може конуса на болтовете да не отговаря на конуса на отвора/един приятел имаше такъв проблем, след като му бяха правили болтове с конус "на око"/.Ако конуса е по-остър, може да стегне в началото на резбата на главината, като така джантата не е добре стегната и при тръгване се получава едно приплъзване - малко, но достатъчно да почне да ги развива с течение на времето.Също така като се сложи джантат на главината провери дали ляга добре на лицето на главината,като я притиснеш към нея - ако има някакво клатене/провери я в няколко посоки/ виж дали няма някаква неравност на лицето на джантата и на главината която да я повдига, което води до някакво напрежение при стягане.Не се сещам за друго.
                  колега, джантите са оригиналните на алфа, няколко години се движи с тях, проблеми нямаше. Обаче това са главината е идея, ще проверим с моя човек...

                  ---------- Post added at 19:55 ---------- Previous post was at 19:53 ----------

                  Първоначално публикувано от kiko73 Покажи съобщение
                  Има вероятност някой тъп гумаджия да е пре..ал резбите на главините
                  едва ли, стегнахме ги след като установихме че са се разхлабили...

                  Comment


                  • #10
                    2 пъти ми се развиват болтовете на джантите, след смяна на сезонните гуми. Единия път ми беше паднал 1 болт, а други 3 бяха развити. Аз карам с 2 комплекта оригинални алуминиеви джанти. Оказва се, че след като джантите поседят 6 месеца в мазе, алуминият се окислява от вътрешната страна. Като се сложат на колата слоят окис явно пада и болтовете се охлабват. Оттогава чистя вътрешната страна на джантите с телена четка и проблеми няма.
                    2014: Deutschland über alles

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от nikolaaaay Покажи съобщение
                      2 пъти ми се развиват болтовете на джантите, след смяна на сезонните гуми. Единия път ми беше паднал 1 болт, а други 3 бяха развити. Аз карам с 2 комплекта оригинални алуминиеви джанти. Оказва се, че след като джантите поседят 6 месеца в мазе, алуминият се окислява от вътрешната страна. Като се сложат на колата слоят окис явно пада и болтовете се охлабват. Оттогава чистя вътрешната страна на джантите с телена четка и проблеми няма.
                      мерси за съвета колега

                      Comment

                      Working...
                      X